MUŠIČARENJE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MUŠIČARENJE

Forum o mušičarenju slobodnim stilom... i ostalom!

PrijemPrijem  PortalPortal  TražiTraži  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

Pingvin

Ići dole 
4 posters
AutorPoruka
vlajkoni
Elk hair caddis
Elk hair caddis

Broj poruka : 461
Godina : 58
Datum upisa : 10.01.2008

Pingvin Empty
PočaljiNaslov: Pingvin   Pingvin EmptySre 9 Nov 2011 - 11:31

U razgovoru sa Goranom Grubicem dosli smo do ove teme.
Malo sam jurio po internetu i evo rezultata:

[img]Pingvin Pingvin.th[/img]

[img]Pingvin Pingvin1.th[/img]

[img]Pingvin Anatomyfeathers.th[/img]

Lici na ???
Evo i malo objasnjenja:
"Waterproof Feathers
Unlike most other birds, penguins spend most of their time underwater where staying warm is a challenge, and so their feathers have adapted to suit this need. The bases of feathers, closest to the body of the penguin, are fluffy and downy, trapping a layer of insulating air close to the body. However, the tips of the feathers are very stiff and a lot like fish scales. This stops the water pressure from squeezing the layer of insulating air out. Because penguins have so many feathers (about 10,000- 4 times more than a 'normal' flying bird), the stiff feather tips overlap and are able to completely cover the down layer, acting as a waterproof barrier. In addition, a gland near the tail of the penguin produces oil which the penguins coat themselves in. As oil repels water, this further ensures the Little Penguins remain dry. Remaining dry is important because otherwise water would soak through to the down layer of the feather, causing the penguin to become cold. However, Little Penguins need to remain warm because becoming cold can lead to a weakened immune system, causing the penguin to become more vulnerable to disease. Also, no doubt the Little Penguin would be unable to swim, hunt, or otherwise perform as well if it was too cold. Cold sea currents in the Little Penguin's habitat is an environmental pressure influencing the development of waterproof feathers, so as to allow the Little Penguins to remain warm."

Nisam nigde nasao da se ova pera koriste u fly tying-u, pa me interesuje da li je neko imao iskustva sa pingvinom.
Po ovoj prici od jednog pingvina bilo bi dovoljno "CDC"-a za sve vezace u Srbiji u 10 inkarnacija. Interesantni su i oni krajevi pera.
Da nema neko vezu u ZOO vrtu da maznemo par komada za probu?
Ako nista drugo mogao bi dubing da se napravi boli glava.
Nazad na vrh Ići dole
bokac
Royal coachman
Royal coachman
bokac

Broj poruka : 2480

Pingvin Empty
PočaljiNaslov: Re: Pingvin   Pingvin EmptySre 9 Nov 2011 - 12:53

Još i pingvina treba da derem...?!? Razz

Dobra ideja. Wink
Nazad na vrh Ići dole
panic
Elk hair caddis
Elk hair caddis
panic

Broj poruka : 278
Datum upisa : 04.11.2008

Pingvin Empty
PočaljiNaslov: Re: Pingvin   Pingvin EmptyČet 10 Nov 2011 - 0:36

Cuj, derem pingvina ... stvarno zvuci!
Nazad na vrh Ići dole
100ka
Forum moderator
Forum moderator
100ka

Broj poruka : 6835
Godina : 40

Pingvin Empty
PočaljiNaslov: Re: Pingvin   Pingvin EmptyČet 10 Nov 2011 - 19:26

Boki oces preksutra da prosetamo do juznog pola da roknemo jednog Razz
Nazad na vrh Ići dole
bokac
Royal coachman
Royal coachman
bokac

Broj poruka : 2480

Pingvin Empty
PočaljiNaslov: Re: Pingvin   Pingvin EmptyČet 10 Nov 2011 - 20:12

Ma jok, tamo je to zaštićena vrsta. Ovde ćemo da koknemo jednog, samo za probu... Wink
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

Pingvin Empty
PočaljiNaslov: Re: Pingvin   Pingvin Empty

Nazad na vrh Ići dole

Pingvin
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
MUŠIČARENJE :: Vezivanje veštačkih mušica - Fly tying :: Pribor, alat i ostalo potrebno za vezivanje muva :: Materijali za izradu mušica-
Skoči na: