MUŠIČARENJE

Forum o mušičarenju slobodnim stilom... i ostalom!

PrijemPrijem  PortalPortal  Često Postavljana PitanjaČesto Postavljana Pitanja  TražiTraži  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

Delite

MUŠIČARENJE NA JEZERU

Ići dole 
AutorPoruka
johnny
Woolly Bugger
Woolly Bugger
johnny

Broj poruka : 91
Godina : 35
Datum upisa : 11.06.2009

MUŠIČARENJE NA JEZERU Empty
PočaljiNaslov: MUŠIČARENJE NA JEZERU   MUŠIČARENJE NA JEZERU EmptyUto 21 Jul 2009 - 22:10

U mojoj blizini se nalazi akumulaciono jezero koje je puno ogromnih potočara,a gdje odlične rezultate pravim voblerom.Zanima me mogu li složiti neki jak pribor za daleke izbačaje i strimerom napraviti nešto slično i bili za to trebao sačekati pošto sam još početnik.Na rijekama više ne lovim nikako nego mušičarskim priborom,pa bi volio varalice zaboraviti i na ovom jezeru...
Nazad na vrh Ići dole
Zeka
Pure blood moderator
Pure blood moderator

Broj poruka : 2530
Godina : 47
Datum upisa : 12.01.2008

PočaljiNaslov: Re: MUŠIČARENJE NA JEZERU   MUŠIČARENJE NA JEZERU EmptyUto 21 Jul 2009 - 22:16

Pa zaboravi,ko ti brani.I nauči daleko da bacaš i priušti si adekvatan pribor.A prvo,nauči da bacaš.

It is not just about catching a fish,it is how you look doing it
Nazad na vrh Ići dole
http://www.effa.info
johnny
Woolly Bugger
Woolly Bugger
johnny

PočaljiNaslov: Re: MUŠIČARENJE NA JEZERU   MUŠIČARENJE NA JEZERU EmptyUto 21 Jul 2009 - 22:22

Imam šnjuru DT i ne mogu je izbaciti cijelu ali ne ostane mi puno.Dosta dobro mi ide.A kakav ti je to adekvatan pribor?Koja klasa?Moja 6-ica je,predpostavljam,malo za to...
Nazad na vrh Ići dole
Zeka
Pure blood moderator
Pure blood moderator

PočaljiNaslov: Re: MUŠIČARENJE NA JEZERU   MUŠIČARENJE NA JEZERU EmptyUto 21 Jul 2009 - 23:12

Nije.Uzmi samo neku WF ili crvenu TT strunu i vježbaj uske lupove.Poslje ćeš to prebaciti sa strane za tonuću strunu i strimere.

Nazad na vrh Ići dole
100ka
Forum moderator
Forum moderator
100ka

Broj poruka : 6802
Godina : 36