MUŠIČARENJE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MUŠIČARENJE

Forum o mušičarenju slobodnim stilom... i ostalom!
 
PrijemPrijem  PortalPortal  TražiTraži  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

 

 Dobar dan , novi clan

Ići dole 
+6
dusan.momcilovic
Prle
bokac
Tihi83
tommylee
ognjen.
10 posters
AutorPoruka
ognjen.
Gola udica
Gola udica
ognjen.


Broj poruka : 5
Datum upisa : 04.03.2012

Dobar dan , novi clan  Empty
PočaljiNaslov: Dobar dan , novi clan    Dobar dan , novi clan  EmptyČet 31 Maj 2012 - 13:26

Dobar dan ja sam novi clan pa rekoh da se predstavim Smile i napisem par reci. Zivim u Nisu i po profesiji sam slikar.musicarenje mi je zelja od malenih nogu ali se eto tek od skoro ta zelja ispunila pa sam u ovome dosta zelen.Citao sam i druge forume vezane za ovu vrstu sporta ali sam kao pocetnik na vasem najvise naucio i skapirao kroz komentare,iskustva,rasprave ,fotografije...za razliku od drugih foruma gde vise vlada ju prepucavanja i prepirke.Pravi forum za odredjenu temu. misleci na ovaj naravno Smile po meni a verujem i po vama musicarenje je jedna vrsta umetnosti za koju treba i talenta pa vas sve pozdravljam jednim video art-om https://www.youtube.com/watch?v=Ne2RlzIsgTI&feature=g-vrec
Nazad na vrh Ići dole
tommylee
Royal coachman
Royal coachman
tommylee


Broj poruka : 1152
Godina : 46
Location : Zvornik-Mali Zvornik
Datum upisa : 09.04.2008

Dobar dan , novi clan  Empty
PočaljiNaslov: Re: Dobar dan , novi clan    Dobar dan , novi clan  EmptyČet 31 Maj 2012 - 14:46

Ognjene dobro došao kako na forum tako i u svjet mušičarenja.Imaš sreću što si u Nišu i imaš u okolini dosta mušičarskih voda.

Opet imaš dosta mušičara čak i sekciju ako ne i dvije!

Čitaj i informiši se sve što ti ne bude jasno pitaj tu smo svi mi koji želimo da naučimo i podjelimo ono što znamo!
Nazad na vrh Ići dole
http://Drina.in.rs
Tihi83
Woolly Bugger
Woolly Bugger
Tihi83


Broj poruka : 53