MUŠIČARENJE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MUŠIČARENJE

Forum o mušičarenju slobodnim stilom... i ostalom!
 
PrijemPrijem  PortalPortal  TražiTraži  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

 

 odrzavanje konca

Ići dole 
+2
Prota71
kenny
6 posters
AutorPoruka
kenny
Gola udica
Gola udica
kenny


Broj poruka : 3
Datum upisa : 13.07.2010

odrzavanje konca Empty
PočaljiNaslov: odrzavanje konca   odrzavanje konca EmptyUto 13 Jul 2010 - 22:23

Apsolutni sam pocetnik u musicarenju, pa sam hteo da pitam iskusnije kolege, cime i kako se odrzava musicarski konac? Embarassed
Nazad na vrh Ići dole
Prota71
Royal coachman
Royal coachman
Prota71


Broj poruka : 2347
Godina : 52
Location : Beograd
Datum upisa : 12.01.2008

odrzavanje konca Empty
PočaljiNaslov: Re: odrzavanje konca   odrzavanje konca EmptyUto 13 Jul 2010 - 23:58

Bas nikako,al stvarno....zestoko sam lenj sa tom higijenom musicarske linije(kako je neko nazva).....zato me valjda dobro i sluze i SA i Sage DT-tica...
Mada o ovim stvarima ima puno gotivnih ideja i realizovanih primera....topla voda,malkice tecnosti za pranje posudja....mikrofiber krpa(svedska krpa).........itd!!!
E sad ima i drugih primenjivih resenja........GRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!Fenseraja ali original za te stvari....npr!!!!!!!!

odrzavanje konca Rioagentxflylinecleanin

Uploaded with ImageShack.us

odrzavanje konca Toolsaflylinedressingbi

Uploaded with ImageShack.us
Nazad na vrh Ići dole
Prota71
Royal coachman
Royal coachman
Prota71


Broj poruka : 2347
Godina : 52
Location : Beograd
Datum upisa : 12.01.2008

odrzavanje konca Empty
PočaljiNaslov: Re: odrzavanje konca   odrzavanje konca EmptySre 14 Jul 2010 - 0:00

Koristio i jedan i drugi............uz RIO-v dobijas i krpice....ide i sundjerce....ma sve kako treba....Ajd ako bude frke oko nabavke,kontaktiraj me pa ce se izdogovaramo,cijena prava sitnica Very Happy

Pozzzzzzz.....
Nazad na vrh Ići dole
100ka